CentralNews - Tvoříme a rozesíláme newslettery

CentralNews - Tvoříme a rozesíláme newslettery

Stále plné schránky různých reklamních sdělení a letáků jsou trnem v oku mnoha lidí. V současné době chytrých telefonů, tabletů a širokého pokrytí internetem již klasické papírové letáky vycházejí z módy. Mnohem více se na scénu dostává elektronická distribuce aktualit a akčních letáků. Jak je ale snadno a efektivně rozesílat a tvořit? Existuje celá řada možností.

Dobře cílené aktuality

Rozesílání elektronických aktualit a letáků, zkráceně email marketing, je žhavým předmětem internetového marketingu. V zásadě oslovuje pouze čtenáře či zákazníky, kteří souhlasili se zasíláním newsletterů, nebo-li emailů s aktualitami či akčními nabídkami.

Celou podstatou dobře fungujícího email marketingu je efektivní rozesílání newsletterů. Přeci jen obsloužit mnohdy tisíce e-mailových kontaktů, není v případě běžných e-mailých klientů otázkou několika kliknutí. Je tedy nutné sáhnout po specializovaných řešeních, která se postarají o účinné rozeslání všem zainteresovaným kontaktům.

Ještě významnějším částí email marketingu je tvorba kvalitního a především velmi poutavého obsahu newsletteru. V současnosti již nemusí jít pouze o strohé textové zprávy, ale nabízejí se i graficky složitější newslettery.

Titulní strana: Vše potřebné ihned po ruce.Titulní strana: Vše potřebné ihned po ruce.

Newslettery v praxi

Zajímavou volbou v oblasti správy a tvorby newsletterů je český systém CentralNews, který nabízí širokou funkcionalitu a velmi intuitivní ovládání. Na titulní straně je k dispozici základní přehled veškerého dění spojeného s newslettery. Jde například o statistiku aktivních odběratelů s možností rychlého importu nových kontaktů, dále pak přehled úspěšnosti aktuálního newsletteru. Nechybí ani možnost rychlé tvorby nového newsletteru s jednoduchým průvodcem. Systém poskytuje také celou řadu připravených šablon, díky kterým může být i tvorba graficky složitějších newsletterů otázkou několika minut.

Průvodce tvorbou nového newsletteruPrůvodce tvorbou nového newsletteru

Novinkou v aktuální verzi je chytrý algoritmus pro zacílení newsletterové kampaně podle zájmů klientů. Pokud zákazník již provedl nákup v e-shopu, je možné tuto událost naimportovat do systému CentralNews prostřednictvím filtru. Následně lze filtr použít při tvorbě nového newsletteru například v rámci kampaně na propagaci nového výrobku z podobné kategorie. Zákazník pak dostane cílené echo o prodeji nového výrobku ze stejné či podobné kategorie. Praktická ukázka je k dispozici níže ve videu.

Jízda MHD již nemusí být otrava

A v čem že tkví síla emailového marketingu a newsletterů? Především v široké dostupnosti těchto zpráv, které nejsou vázané na často ne zcela spolehlivé roznášce klasických letáků či pošty. Zákaznici a čtenáři si navíc mohou letáky přečíst například při cestě do práce či do školy ve svém mobilním telefonu nebo tabletu. Chcete-li své čtenáře či zákazníky pravidelně informovat o aktualitách či akčním zboží, používání newsletterů stojí minimálně za zkoušku. V případě CentralNews to platí dvojnásob, neboť nabízí nepřeberné množství funkcí a intuitivní ovládání. Systém můžete vyzkoušet na oficiálním webu Centralnews.

Článek CentralNews - Tvoříme a rozesíláme newslettery byl publikován 25. března 2014 v 17.15 v rubrice PR články. Autorem článku je Ondřej Dostál. Pro diskusi slouží komentáře (2).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...