Marketingový trh a jeho nástroje v novém

Marketingový trh a jeho nástroje v novém

V dnešní době, kdy je trh nasycen zbožím, je nezbytné využívat všech možností, jak se na takovém marketingovém poli prosadit.

Na rozdíl od dob minulých, jsou k dispozici zcela nové či staronové nástroje, jako jsou průzkumy trhu a třeba takový sms marketing.

Průzkum trhu

Průzkumem trhu lze označit jakoukoliv činnost, při níž zjišťujeme současný stav trhu, jeho minulý vývoj a směry jeho budoucího vývoje. A to jak na trzích konečných spotřebitelů (B2C) tak na firemních (B2B) trzích.
Telefonický průzkum trhu Vám tak přinese nejen holá data, tabulky a grafy, ale zejména odhalí souvislosti, odpoví na otázky, přinese konkrétní doporučení a dá vedení firmy podklady pro další růst a zvyšování úspěšnosti podniku.
Průzkum trhu lze realizovat pomocí osobních rozhovorů, telefonických rozhovorů, poštovních dotazníků a internetového on-line šetření.

Průzkumy trhu v různých podobách.Průzkumy trhu v různých podobách.

Marketingový průzkum je systematické shromažďování a vyhodnocování informací, které vedou k pochopení požadavků trhu. Hledá odpovědi na otázky týkající se nákupního chování zákazníků, kvality distribuce výrobků, účinnosti reklamy, vnitro a vně podnikové činnosti, cen a dalších prvků systému marketingového řízení.

SMS marketing

SMS marketing skýtá velký potenciál, bohužel ho firmy neumí správně uchopit a uchylují se často pouze k prostoduchým reklamním smskám. Potenciál SMS marketingu je přitom mnohem větší, než si možná dokážete představit.

SMS marketing jako účinný nástroj.SMS marketing jako účinný nástroj.

Co jsou marketingové sms?

SMS jsou mnohem údernější a osobnější než např. e-maily. Díky tomu, že nepadají do SPAMu a cca 90 % lidí si sdělení přečte téměř ihned, dosahují SMS skvělého poměru cena/výkon.

SMS marketing je díky své neotřelosti velmi dobře přijímanou a efektivní formou propagace, která je schopna navýšit zisky o desítky i stovky procent. Mobilní marketing je forma reklamy, která se zobrazuje na mobilních zařízeních – zpravidla telefonech či tabletech. V minulosti byla vnímána především jako SMS marketing, tedy inzerent poslal SMS zprávu s reklamním sdělením uživateli mobilního telefonu.

Z dřívějšího pasivního přijímání SMS či MMS zpráv se tak stává aktivní komunikační platforma mezi inzerentem a uživatelem. Vzhledem k tomu, že do roku 2015 se v některých rozvinutých zemích předpokládá vyšší počet přístupů přes mobilní zařízení než přes počítač, předpovídá se tomuto odvětví reklamy rychlý růst.

Virtuální kancelář

Mezi nové nástroje na trhu byznysu, se řadí Virtuální kancelář. Není to sice žádný marketingový nástroj, ale s podnikáním a obchodem, velice úzce souvisí.

Virtuální kancelář? Ano!Virtuální kancelář? Ano!

Virtuální kancelář v centru Bratislavy je služba určená podnikatelům, kteří chtějí mít sídlo společnosti na prestižní adrese. Poskytovatel virtuálního sídla pronajímá zákazníkovi – právnické osobě – adresu za účelem jejího zápisu do obchodního rejstříku, jakožto zákazníkova sídla (v případě podnikající fyzické osoby se jedná o adresu místa podnikání zapsanou v živnostenském rejstříku). Nerozumí se jím fyzické využívání prostor a ve valné většině případů se jedná o společný nájem/podnájem s dalšími nájemci/podnájemci. První virtuální kancelář založil v roce 1995 v Coloradu Ralph Gregory pod názvem Intelligent Office.

Hlavní podstatou služby je poskytnutí souhlasu s umístěním sídla (pro právnické osoby) nebo souhlasu s místem podnikání (u podnikajících fyzických osob), bez něhož soud sídlo/místo podnikání do rejstříku nezapíše, a následné přeposílání korespondence, která klientovi na adresu sídla dorazí. Sdílením prostor získají společnosti také výrazně nižší cenu nájmu.

Funkce virtuální kanceláře

Jedná se převážně o přeposílání korespondence a zásilek (úschova, přeposílání, oskenování dokumentů). Pronájem virtuální zasedací místnosti. Přesměrování/vy­řizování telefonických hovorů, a to vše skrz virtuální osobní asistentku.

Článek Marketingový trh a jeho nástroje v novém byl publikován 21. srpna 2017 v 23.45 v rubrice PR články. Autorem článku je Daniel Voňka. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...