Dobrý text prodává

Dobrý text prodává

Billboardy, webové stránky, reklamy na internetu, facebookové statusy firem, firemní blogy, placené příspěvky na Instagramu. Pečlivě připravené texty, které někdo sepsal za účelem podmanit si vás a nenásilně vám vnutit propagovaný výrobek či službu, na vás číhají všude. Dokážete však sami takový stvořit?

U dobře napsaného textu si ani nevšimnete, že se vám snaží něco nabídnout. Měl by působit nenuceně a prezentovat vám informace, které vás zaujmou. A to ať už je dlouhý na dvě normostrany, nebo jde jen o slogan. Některé zásady totiž platí všude.

Ne, všichni neumí psát

Ano, každý je schopný sepsat pár vět nebo vymyslet příběh. Ne každý to ale zvládne tak, aby ostatní pobavil a zaujal. Jestli pro vás psaní slohových prací bylo vždy utrpením, nebo prostě jasně vidíte, že vaše texty nemají šťávu, svěřte tvorbu blogových příspěvků, facebookových statusů a textů webu raději někomu zkušenějšímu – copywriterovi, který by prodal sluneční brýle i slepému.

Texty nejsou až tak drahé

Za 1 NS (což je 1800 znaků, necelá stránka A4) zaplatíte někdy stovku, někdy i dva tisíce. Vše záleží na tom, kolik jste ochotní investovat. Velmi dobré cenové nabídky za články na míru najdete například na Stovkomatu. Jak název portálu napovídá, pohybují se tady v řádech stovek. Když si srovnáte copywritery podle referencí, rozhodně se vám nestane, že byste narazili na nějakého neschopného či nespolehlivého.

Copywriterem se nestanete přes noc

Jistě, pokud budete trochu (trochu více) trénovat, poučíte se od zkušenějších a budete dodržovat základní zásady, možná dobrý text vytvoříte i sami. Ale kolik času vám tohle všechno zabere? Zaplatit pár stovek za texty na míru je ve většině případů daleko výhodnější. Navíc člověk na to, aby se stal dobrým copywriterem, musí mít i trochu povahu a talent. Ne všichni zvládnou psát úderné, nepodbízející se texty. Spoustu lidí, kteří tuto schopnost mají, najdete na Stovkomatu. Ulovte si svého copywritera i vy!

Článek Dobrý text prodává byl publikován 11. května 2018 v 00.15 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...