Room Arranger – Postavte si vlastní dům!

Sponzorované odkazy

Ať už toužíte po navržení designu bytu nebo rovnou postavení vlastního domečku, Room Arranger vám to rázem umožní. Podívejme se tedy podrobněji, co tenhle počítačový návrhář vlastně dokáže! Recenze českého programu Room Arranger může začít.

Představení

Začněme jak se sluší a patří, tedy řádným představením aplikace. Room Arranger umožňuje vytvoření vlastního bytu či domu, kde určujeme nejenom kompletní rozložení místností, ale také konkrétního nábytku. Vše si tak můžeme vidět na vlastní oči, což někdy může vypadat jinak, než v našich myšlenkách. Můžeme tak ušetřit milióny, neboť náš vysněný domov by ve skutečnosti nevypadal tak báječně, jako v naší vizi. V programu najdeme také galerie objektů, které lze stavět do volného prostoru. Ta však samozřejmě nemůže být nekonečná. Vývojáři si s tím však hravě poradili a umožnili každému vytvořit si svůj vlastní objekt. Ten je dále možné poskytnout i širšímu publiku na internetu.

3D pohled při chůzi3D pohled při chůzi

Stavba podrobněji

Nejprve je samozřejmě třeba postavit jednotlivé místnosti (případně pouze jednu místnost). Určujeme zde délku zdí, jejich úhel a další základní atributy. Další na řadu přijde stavění dveří, oken, schodišť a dalších důležitých stavebních prvků. Nakonec již nezbývá nic jiného, než téměř hotový projekt ozdobit interiérem. Před zcela intuitivní stavěním je třeba siono ovládání pořádně zažít a zvyknout si tak na něj. Ze začátku tak může uživatel mít menší problémy s ovládáním, což se ale obvykle rychle zlepší.

Klasický pohled při stavěníKlasický pohled při stavění

Výstupy

Jakmile svůj projekt dokončíme, můžeme si ho v různých meřítkách vytisknout nebo zaslat e-mailem. Unikátní možností je pak prohlédnout si dům v kompletně 3D zobrazení a to hned v několika formách. Buďto se naším novým domovem procházíme coby postava nebo se přepneme do role jakéhosi ptáčka, díky čemuž nejsme omezováni ani gravitací. Poslední variantou potom je zapnout zcela volný pohled, umožňující pohled z jakékoliv strany a úhlu. Při tvorbě se není o svůj projekt třeba zbytečně obávat, neboť projekt je průběžně automaticky ukládán. Bohužel je třeba dodat, že grafická stránka je vyloženě zastaralá.

3D pohled z volného pohledu3D pohled z volného pohledu

Získání programu

Aplikaci Room Arranger si můžete snadno stáhnout skrze odkaz pod touto recenzí. Získáte tak zkušební verzi, která funguje po 30 dní, při čemž uživateli jsou přístupny všechny možnosti programu. To je prima, neboť řada programů omezuje některé důležité funkce a uživatel pak neví, zda ony nevyzkoušené stojí za zaplacení finanční částky. Po zmíněných 30 dnech je nutné buďto program odinstalovat nebo zakoupit licenci za 400 korun, což dle slov autorů ,,je dost málo''. Nám se to zase tak zanedbatelná částka být nezdá, ale musíme uznat, že je příjemné doživotně získávat všechny aktualizace zdarma. Častější je totiž případ, kdy si člověk musí kupovat každou novou verzi znovu. Room Arranger je kompletně v českém jazyce a běží na PC a iPadu.

Stavění nového projektuStavění nového projektu

Hodnocení

Room Arranger je zajisté velice užitečná aplikace, umožňující ztělesnění našeho vysněného domovu. K dispozici je spousta možností, jak projekt vypilovat do naprosté totožnosti s naší představou. O něco hůře na tom je naneštěstí vzhled a ovládání, ale v konečném důsledku můžeme aplikaci doporučit. Je česky a poskytuje vše potřebné. Za vyzkoušení přece nic nedáte.

Naše hodnocení:  87 %

Výhody:

• Česky