Telemarketing – Jak dobře zacílit své produkty?
Mobil je v současnosti velmi mocným nástrojem pro mnoho různých činností. Jednou z nich je také telemarketing, který se za dobu své existence optimalizoval vstříc firemním i koncovým uživatelům. Proč jde stále o významný druh marketingu?
Pomoc, rada, nová spolupráce
Telemarketing je pro mnoho lidí pouze nástroj, který otravuje a nutí řešit malichernosti v nejméně vhodnou chvíli. Pravda, i takový telemarketing může být. Je však nutné zdůraznit, že tato služba má při správném používání a cílení řadu významných pozitiv. Dobře zacílený telemarketing tak může vytvořit spokojený vztah mezi poskytovatelem služby či produktu a zákazníkem ať už se jedná o firemního nebo koncového uživatele.
Je dobré v tuto chvíli nastínit existenci takzvaného pasivního a aktivní telemarketingu. První zmíněná kategorie představuje poskytování služeb a informací na vyžádání zákazníků. Naopak druhá kategorie představuje aktivní nabízení služeb, přičemž operátor oslovuje dle zadaných databází kontaktů potenciální zákazníky, respektive ty současné s novými možnostmi služeb či spolupráce.
Efektivní hiearchie
V případě pasivního telemarketingu mohou uživatelé požadovat informace obecného nebo specifického charakteru v rámci zaplacené služby. Informace obecná může být snadno vyřešena univerzálním operátorem, který má k dispozici internet a databázi informací. Může tak snadno na vyžádání doporučit nejbližší ubytování v určité cenové relaci, nebo třeba vhodné místo pro bussiness večeři. Naopak pokud jde o specifický problém týkající se například poruchy automobilu, uživatel očekává erudovanou odpověď, která mu nepříjemnou situaci pomůže vyřešit. V tuto chvíli musí být operátor připraven řešit konkrétní situace a třeba také tišit stres uživatele vzniklý nenadálou událostí.
Konkrétní cesta ke kýžené informaci musí být co nejkratší. Složité přepojování tedy není záhodné stejně jako přetěžování operátora vyřizujícího požadavky specifického charakteru. V obou případech pak může pomoci, pokud jsou operátoři znalí konkrétních míst, v nichž vyřizují uživatelovi požadavky. Kvalitní call centrum v Praze tak může výrazně lépe pomoci v rámci hlavního města, než kdyby problém řešil člověk sedící v Pardubicích a naopak.
Dobré použití = spokojený zákazník
Telemarketing není jen tím otravným nástrojem pro prodej výhodných tarifů po telefonu. Jedná se naopak o velmi efektivní nástroj, který napomáhá uspokojit zákazníka a otevírá dveře novým možnostem spolupráce. Jde o dobrý zdroj informací a operátoři mohou být často velmi nápomocni. Ve výsledku prostě stačí zvednou telefon, třeba značky Ulefone, a informace jsou k dispozici velmi rychle. Důležité je telemarketing správně uchopit a dobře zacílit.
Článek Telemarketing – Jak dobře zacílit své produkty? byl publikován 17. dubna 2018 v 21.45 v rubrice PR články. Autorem článku je Ondřej Dostál. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Eshop může fungovat lépe – Které nadstandardní služby pomohou? 24.07.2017 15.00
- Spam - historie a zákon 24.11.2007 06.00
Top 10
- Domácí skupina - Sdílení dat mezi počítači nejenom po WiFi routeru
- MP3s.Nadruhou.net
- IT outsourcing v roce 2025: Jaké technologie vám zajistí konkurenceschopnost?
- Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
- Online dotazník pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
- Zpívejme si doma - výběr nejlepších karaoke programů
- Převody jednotek
- Nejlepší online překladače vět a textů na internetu
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- Jak na kontrolu pravopisu?
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.