Proč jsou ochranná skla pro iPhone 12 nezbytností

Proč jsou ochranná skla pro iPhone 12 nezbytností

Existují dva typy majitelů iPhone. Ti, kteří si nedokážou představit, že by s sebou nosili tak drahé zařízení bez ochrany, a ti, co spoléhají na štěstí. Důrazně vám doporučujeme zařadit se do té první skupiny.

Chraňte si svůj iPhoneChraňte si svůj iPhone

Proč jsou ochranná skla pro iPhone 12 i všechny další modely iPhonů prakticky nezbytností?

  • Utratili jste desítky tisíc korun za nový iPhone, pravděpodobně ho budete chtít co nejdéle udržet v dobrém stavu.
  • Co když se ho v budoucnu rozhodnete prodat? Více za něj dostanete se zachovalým displejem bez škrábanců.
  • Opravy displeje jsou doopravdy drahé.
  • Tvrzená skla přitom stojí kolem dvě stě korun.

Pevné sklo náchylné k poškrábání

Spousta lidí se domnívá, že iPhone 12 má dostatečně odolné sklo na displeji, není to však úplně pravda. Pro iPhone 12 se používá tzv. Ceramic Shield, pevný materiál vyvinutý ve spolupráci se společností Corning, která vyrábí Gorilla Glass. Jenže ačkoliv je materiál pevný a obsahuje krystalky keramiky, stále se jedná o sklo. Je náchylné k poškrábání, obrazovka má podle Mohsovy stupnice tvrdosti tvrdost mezi stupni 5 a 6 stejně jako jiné sklo, takže veškeré materiály s vyšší tvrdostí ji mohou poškrábat. Rádi bychom podotkli, že stupnice má 10 stupňů, materiál se tedy nachází asi v její polovině.

Navzdory Ceramic Shield vám tedy displej vašeho iPhone 12 (stejný materiál se používá také pro iPhone 13) může poškrábat třeba diamant či oxid křemičitý. Diamanty asi po kapsách běžně nenosíte, avšak oxid křemičitý je jen luxusní název pro písek.

Investujte těch pár stovek

Přesvědčili jsme vás? Tvrzená skla pro iPhone 12 jsou záležitostí maximálně pár stovek korun. Ta nejlevnější koupíte i pod stovku, ta pokročilejší od vyhlášených výrobců zhruba za dvě stovky. Porozhlédněte se v e-shopu Tvrzenaskla.eu a rovnou nějaké objednejte. Mají zde tvrzená skla i pro další telefony.

Článek Proč jsou ochranná skla pro iPhone 12 nezbytností byl publikován 4. listopadu 2021 v 00.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Petra Havlíková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...