Když doména dělá dobré jméno

Když doména dělá dobré jméno

Moderní svět internetu přináší mnoho výhod, které využívají lidé pro soukromé, pracovní i firemní účely. A to od různých druhů internetových stránek s různým obsahem, až po emaily a různé aplikace, díky kterým je veškerá možná komunikace zjednodušena.

A kromě toho tyto výhody umožňují i zviditelnit vaši firmu nebo další záměry a díky profesionalitě podpořit vaší důvěryhodnost. A opět vše končí u webových stránek a internetu, a aniž byste tušili, pořád narážíte na domény.

Doména je totiž nejen zkratka názvu doménové jméno, ale je to vlastně ta unikátní adresa, kterou denně vkládáte do prohlížečů nebo píšete za symbolem zavináč (@) při psaní emailové adresy.

Takže domény nakonec nejsou pro vás vůbec neznámé. Ale věděli jste, že můžete mít svoji vlastní doménu?

Jak již jsme si řekli ze začátku, internet je také podporou profesionality a k ní vlastní doména rozhodně patří.

A důvodů proč jí mít je hned několik a sice:

  • Snadná vyhledatelnost
  • Originalita
  • Prestiž
  • Volba obsahu
  • Krok napřed před konkurencí
  • Přenositelnost
  • Jedinečné a chytré odkazy
  • A jako třešnička na dortu doména.cz

Kromě originality názvu je důležitá také koncovka domény a v případě koncovky.cz získáte opravdu vysokou důvěryhodnost. Česká doména, které provozovatelem je sdružení CZ.NIC, patří mezi domény s nejvyšším stupněm zabezpečení a domácí prostředí je prostě víc žádané.

K vlastní doméně vám nakonec stačí pouze pár kroků a začít můžete kontrolou, jestli vámi vybraná doména (doménové jméno) je volná doména a také výběrem registrátora. Mezi stovkami registrátorů se nachází například ověřená firma Tele3, která má přístup do centrálního registru, který provozuje právě sdružení CZ. NIC, které je kromě jiného také správcem domény nejvyšší úrovně ccTLD.cz, tedy národní domény České republiky. Firma Tele3 kromě jiného poskytuje také služby jako webhosting, virtuální servery, hosting zdarma, atd.

Díky vlastní doméně se dostanete snadněji do povědomí zákazníků a dalších potencionálních návštěvníků, kteří vyhledávají právě vaše služby a produkty. I emailová adresa s vlastní doménou budí lepší dojem, když chcete propagovat svoje služby jako důvěryhodná firma nebo osoba.

Článek Když doména dělá dobré jméno byl publikován 22. září 2017 v 21.30 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...