Chce Twitter konkurovat Googlu?

Tagy:  twitter, adwords, tweety, reklama, kliknutí, mikroblog, sociální sítě

Mikroblogovací síť Twitter připravuje velice podobný reklamní systém, jako je již zavedený Google AdWords. Vzhledem k tomu, že Twitter potřebuje nějaký stálý a spolehlivý zdroj příjmů, vůbec se to nejeví jako špatné řešení.

Twitter svoji novinku pojmenoval Promoted Tweets a bude fungovat na podobném základě jako již zmíněný AdWords. Princip je veskrze jednoduchý, případný zájemce si v aukci zaplatí svoje klíčové slova, Twitter pak sám vydedukuje reklamu a tu posléze bude šířit na další webové stránky lidí připojených do programu.

Platit se bude „za kliknutí“ ne za vystavení reklamy, což je pro drtivou většinu případných zájemců o využití Promoted Tweets velice dobrá zpráva. Aplikací, které využívají Twitter je **obrovské množství, hovoří se až o počtu několika desítek tisíc), samotné vedení Twitteru odhaduje, že by se zisky za reklamu mohly vyšplhat co nejvýše a mohly by tvořit až okolo 50% příjmu.

Zdroj: NYtimes.com

Novinka Chce Twitter konkurovat Googlu? byla publikován 14. dubna 2010 v 00.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...