Čtyři značky s největší hodnotou na trhu se zabývají IT

Tagy:  intel, ibm, apple, microsoft, google, značky, coca-cola, hodnota značek, it, počítače

Každá značka má nějaké renomé. Některá menší, některá větší, společnost Millward Brown Optimor (zkráceně MBO) si dala za cíl každý rok přinášet zprávu o tom, která značka má největší cenu, a která je naopak cenná nejméně. Hned čtyři nejhodnotnější značky na světě patří společnostem zaměřeným na IT.

Nejvíce cenná je, a to není žádným překvapením, značka Googlu. Její hodnota je podle MBO 114,3 miliard dolarů. Hned v závěsu na druhém místě je IBM s cenou 86,4 miliard dolarů, třetí místo obsadil Apple – 83,2 miliard a na čtvrtém místě je možná trochu nečekaně Microsoft s 76,3 miliardami dolarů. Oproti loňskému roku se pořadí velice promíchalo, Microsoft byl tehdy druhý, až na čtvrtém místě byla firma IBM a Apple byl dokonce až šestý. Mezi toto pořadí se ještě přimíchala Coca-cola a známý řetězec rychlého občerstvení McDonald's.

Pro zajímavost lze uvést, že takový Intel, který se do „pořadí čtyř“ vůbec nedostal si pohoršil o celých 38%. Podobně na tom byly i některé jiné firmy v oboru.

Zdroj: Millwardbrown.com

Novinka Čtyři značky s největší hodnotou na trhu se zabývají IT byla publikován 30. dubna 2010 v 00.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...