Ničí Facebook konkurenci? Koupil Hot Potato

Tagy:  facebook, sociální síť, obchod, akvizice, Hot potato, konkurence, technologie, sdílení, registrace

Facebook zřejmě začíná nakupovat své konkurenty. Jako první to „odnesla“ sociální síť Hot Potato. Pro Facebook sice nejde o příliš velkého konkurenta (Hot Potato má velice málo uživatelů a v Evropě je spíše neznámá), mnohem větší zájem je ze strany Facebooku ovšem o technologie, které Hot Potato používá.

Odborníci odhadují, že cena, kterou Facebook za Hot Potato vyplatil, je okolo 100 miliónů dolarů, pravděpodobně ale bude cena o něco nižší. Hot Potato je trochu odlišná sociální síť než Facebook, propojení mezi uživateli fungovalo na originální myšlence. Kdokoliv mohl napsat, co právě dělá, na základě toho byl spojován s dalšími lidmi, kteří dělali podobnou, nebo stejnou věc, kterou dělal dotyčný.

Facebook logo

Facebook logo

Na základě spojení mezi dvěma lidmi si dotyční mohli vyměňovat fotky, odkazy, atd. S akvizicí Facebookem Hot Potato zaniká. Jsou znemožněny další nové registrace a data, které byly doposud nasbírány se smažou, popřípadě si je mohou zájemci, kteří u Hot Potato mají účet stáhnout za pomocí speciální aplikace.

Zdroj: PCWorld.com

Novinka Ničí Facebook konkurenci? Koupil Hot Potato byla publikován 23. srpna 2010 v 23.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...