V žebříčku nejhodnotnějších značek jsou na prvních místech IT společnosti

Tagy:  značka, ibm, intel, google, microsoft, iterbrand, nokia, značky

Každý rok je vydáván žebříček Interbrand, který je sestaven dle nejhodnotnějších značek na světovém trhu. I když je na prvním místě slavná Coca-Cola, na paty ji pomalu šlapou různé společnosti z IT branže.

Hned na druhém místě je totiž IBM, třetí místo okupuje Microsoft a na čtvrtém se umístil Google. Prakticky všechny společnosti, která mají nějakou souvislost s IT si v žebříčku Interbrand vedou velice dobře a průběžně zvyšují svoji hodnotu. Ke stálicím patří již zmiňovaný trojlístek, ale i výrobce telefonů Nokia, výrobce počítačových čipů Intel a samozřejmě zbylo místo i pro HP. Značka Coca-Cola, která byla vyhlášena jako nejhodnotnější má odhadovanou cenu 70, 452 miliard dolarů.

IBM na svém druhém místě má odhadovanou cenu 64,727 miliard dolarů, v řeči čísel to znamená meziroční nárůst o 7%. S lehkým odstupem necelých čtyř miliard dolarů je na třetím místě už zmiňovaný Microsoft, cena je 60,895 dolarů. Nárůst o 7% však není nic proti gigantovi Google, který hlásí meziroční nárůst o ohromných 36% a i když je cena jeho značky odhadnuta na 43,557 miliard dolarů, citelně dotahuje svoje soupeře.

Špatně nedopadly ani firmy jako Apple a jiné.

Zdroj: Interbrand.com

Novinka V žebříčku nejhodnotnějších značek jsou na prvních místech IT společnosti byla publikován 17. září 2010 v 01.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...