Facebook spustí Atlas – Reklamní systém bez použití cookies

Dobře cílená reklama je v současnosti základním stavebním kamenem internetové byznysu, a tak se přední firmy zajímají o stále vylepšování systémů pro cílení reklamy. Před časem koupil Facebook od Microsoftu systém Atlas, který umožňuje větší využití sociálních plug-inů, mezi než patří i tlačítko Like (To se mi líbí) či třeba sociální boxy.

Díky tomu, že není třeba využívat cookies, které jsou vázané na prohlížeč v daném zařízení, bude možné sbírat data napříč všemi platformami. Stačí označit nějaký článek tlačítkem To se mi líbí na mobilním telefonu a reklama zobrazovaná v běžném desktopovém prohlížeči bude z této skutečnosti vycházet a naopak. Facebook toho o svých uživatelích ví mnoho a díky Atlasu bude moci s těmito daty nakládat ještě účinněji v rámci distribuce reklam jak na počítačích, tak i mobilech.

Zdroj: ZDNet

Novinka Facebook spustí Atlas – Reklamní systém bez použití cookies byla publikován 1. října 2014 v 11.00. Autorem novinky je Ondřej Dostál. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...