Alza.cz je na vzestupu, za úspěchem stojí mediální kampaň

Oblíbený český e-shop Alza.cz zaznamenal za loňský rok rekordní tržby. Celkový obrat činí 3,2 miliardy korun. Dokonce to znamená mnohem lepší zisk, než vedení e-shopu původně očekávalo. Zajímavostí je celkový počet objednávek, oproti roku 2007 kdy bylo vyřízeno 512 000 objednávek, se počet objednávek za loňský rok zvýšil na 792 000.

S velkými zisky zároveň rychle roste i návštěvnost webových stránek Alza.cz. Výsledky jsou skutečně výborné, za prosinec loňského roku na stránky zavítali více než tři miliony uživatelů, přesněji jde o 120 000 unikátních návštěvníků za den. Denně je zobrazeno okolo dvou miliónů podstránek. Podle průzkumu se tak web Alza.cz stal nejnavštěvova­nějšími webovými stránkami s tématem počítačů a elektroniky.

Alza.cz logo

Výhled do budoucnosti také není špatný. Dobrou pozici zajistila e-shopu rozsáhlá mediální kampaň, reklamy byly k vidění například na serveru Stream.cz ale i na obrazovkách některých televizí.

Zdroj: Tisková zpráva

Novinka Alza.cz je na vzestupu, za úspěchem stojí mediální kampaň byla publikován 3. února 2009 v 20.30. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...