Originální marketingový tah - zvolte si cenu alba skupiny Wohnout

Vedení společnosti T-mobile se odhodlalo k opravdu originálnímu a zajímavému marketingovému kroku. Chystá se vydat album Karton Veverek skupiny Wohnout digitálně. To není nic až tak zvláštního, překvapivá je však cena, tu si každý může zvolit. A to doslova.

Album vyjde v digitální podobě na serveru T-music.cz už 1. března, v kamenných obchodech bude k dispozici až za další měsíc – 1. dubna. Kapela se tak snaží předejít případnému nezájmu o album v obchodech, počty prodaných CD interpretů se rok od roku snižují, a stanovení ceny posluchačem je chápáno jako kompromis, znamená to menší riziko nelegálního umisťování alba na web.

Ředitel portálových služeb T-mobile Michal Němec k tomu uvedl: „Modelem Zaplať, kolik si myslíš, že si kapela zaslouží', bychom chtěli dát hudebním fanouškům možnost, aby sami určili částku, kterou považují za adekvátní při stahování hudby z internetu.“

Tmobile logo

Tento nový model prodeje alba je podle T-mobile jakýmsi pokusem, jak budou fanoušci reagovat a zda se vůbec vyplatí do budoucna alba prodávat podobně. Celý systém však může velmi jednoduše skoncovat, přes internet se sice najde o mnoho více uživatelů, kteří by si CD v obchodě nekoupili a chtějí ho „jen tak vyzkoušet“ pravděpodobně se však stane, že za album si rozumnou cenu zaplatí jen opravdu zapálení fanoušci.

K celé akci jsou připraveny také oficiální stránky.

Zdroj: Tisková zpráva

Novinka Originální marketingový tah - zvolte si cenu alba skupiny Wohnout byla publikován 13. února 2009 v 13.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...