V USA mizí pevné linky, v ČR telefonní budky
Podle posledního průzkumu do roku 2025 úplně zmizí pevné linky z amerických domácností. V současné době klesá počet pevných linek tempem přibližně 700 000 přípojek za měsíc. V praxi to vypadá tak, že zatím přibližně každá čtvrtá rodina v USA spoléhá pouze na mobilní telefon. Průzkum se týká pouze domácností, je jasné, že u firem pevné linky přežijí ještě dlouho.
Zatímco v USA klesá počet pevných linek, v České republice klesá počet telefonních budek. Dříve naprosto neodmyslitelná součást měst tak pomalu mizí z ulic. Důvodem je hlavně jejich zbytečnost, likvidují se především budky, které se extrémně málo využívají. Nevyužívané telefonní budky navíc přitahují různé vandaly, kteří rozbíjejí hlavně skleněné stěny, často jsou také telefonní budky využívané různými anonymními vtipálky, kteří telefonují na linky tísňového volání a na různá jiná bezplatná čísla.
Rovněž i u nás se pevné linky ruší, důvodem je především cena měsíčního paušálu a nelogičnost účtování (platím poplatek i když nevolám).
Zdroj: Fudzilla.com
Novinka V USA mizí pevné linky, v ČR telefonní budky byla publikován 18. srpna 2009 v 06.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Nabíječky a baterie pro notebooky nakupujte na MediaOutlet.cz
- Elektronické pohlednice - Snadná a rychlá tvorba zdarma
- Přejte si mít propracovanější a efektivnější výrobu? Pomůže vám software MES
- Nero 7 download
- Libimseti.cz – seznamka, erotika a flirt
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- Trendy pánské tenisky pro podzim 2024
- Jak využít umělou inteligenci pro správu PPC reklam?
- IT outsourcing v roce 2025: Jaké technologie vám zajistí konkurenceschopnost?
- Online dotazník pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.