Člověk který klikne na banner - stále větší vzácnost

Tagy:  Reklama, banner, kliknutí, televize, marketing

Dříve byl banner hlavním prostředkem reklamy na internetu. Platila i jednoduchá rovnice – čím větší počet kliků na banner, tím větší úspěšnost reklamy. Podle serveru Adage.com, který se výzkumu internetové reklamy věnoval však stará pravidla už neplatí.

Pokud se vrhneme do řeči čísel, podařilo se zjistit, že za poslední dva roky jenom v USA kliklo na jakýkoliv banner o 16% lidí méně. Zajímavý je také celkový počet kliků – na 85% kliknutí má na svědomí okolo osmi procent uživatelů internetu, navíc jde většinou o mladé nepříliš majetné lidi, na které bannery zrovna „neútočí“. Trochu paradoxně však dokáže dobře vymyšlená a umístěná reklama lidi zaujmout, takže na stránky dané firmy nebo organizace se pak stejně sami podívají.

Je to tedy jednoduché, počet kliků nemusí nutně znamenat úspěšnost daného produktu. Adage.com nabízí hned několik tipů, které se dají uplatnit pro lepší reklamu. Navíc stále klesá podíl úspěšnosti reklamy v televizi, rádiu a v novinách.

Zdroj: "AdAge.com/di­gital/article?ar­ticle_id=139367

Novinka Člověk který klikne na banner - stále větší vzácnost byla publikován 10. října 2009 v 06.00. Autorem novinky je Pavel Dobeš. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...