Začátek vlastního podnikání nemusí být těžký

Začátek vlastního podnikání nemusí být těžký

Dnešní doba nahrává do karet začínajícím podnikatelům i lidem, kteří přemýšlejí o tom, že opustí svá stávající zaměstnávání a začnou vydělávat peníze po vlastní ose. Samotný proces, na jehož konci by měla v ideálním případě být stabilní firma, za jejímž kormidlem sedíte vy, je nicméně velice zdlouhavý a výsledek je téměř pokaždé nejistý.

Pokud uvažujete o založení úspěšné firmy, je potřeba nezapomínat na to, že cestou na příslušné úřady a obdržením živnostenského oprávnění cesta teprve začíná. To, že obdržíte IČ a zveřejníte informace o směru, jímž se vaše podnikání bude ubírat, vám nezaručí, že za pár měsíců nebudete nuceni potupně přiznat bankrot.

Kvalitní newsletter může udělat svoje.Kvalitní newsletter může udělat svoje.

Jednadvacáté století je dobou elektroniky a není radno na to zapomínat. Každý člověk má k dispozici bezpočet nástrojů, jímž o sobě může dát vědět okolnímu světu a často si to ani neuvědomuje. Typickým příkladem může být třeba zacílený e-mailový marketing. Vlastní e-mailovou schránku má dnes u libovolného poskytovatele snad každý a není tudíž důvod, proč touto cestou neoslovovat potenciální nové klienty. Nesmíme však zapomínat, že v letošním roce přišla v platnost nová vyhláška GDPR o ochraně osobních údajů. Oslovování lidí, kteří vám dříve neudělili patřičný souhlas, je tudíž zakázáno.

Když pomineme elektronickou formu, zbývá nám ještě několik dalších cest, jimiž můžeme cestu ke klientům nalézt. S prezentováním svých zájmů před živým publikem může mít spousta lidí problém, ale pravda je taková, že jen málo co udělá tolik, jako osobní kontakt. Svou část práce taky odvedou billboardy či jiná reklamní sdělení, umístěná vhodně například na lavičkách či ve vozech MHD. Funkční grafický design těchto prvků mediální komunikace si můžete navrhnout sami, nebo přímo oslovit specializované společnosti, jež mají s jejich tvorbou často mnohaleté zkušenosti.

Článek Začátek vlastního podnikání nemusí být těžký byl publikován 23. listopadu 2018 v 23.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...