Možnosti propagace jsou neomezené
Představte si následující modelovou situaci: jste začínající vývojář softwaru a právě se vám podařilo úspěšně dokončit vaši první aplikaci pro mobilní platformy. Umístíte jí na příslušný store dle OS, pro nějž byla vyvinuta a čekáte na ohlasy lidí, kteří si ji stáhnou. Jenže ouha. Žádné zpětné vazby se vám nedostává, ba co víc: i po několika týdnech je u vaší aplikace evidováno pouze několik málo desítek stažení.
Na Google Play či App Store je denně nahráváno několik tisíc aplikací, což velmi znesnadňuje šanci prosadit se nováčkům, kteří s vývojem teprve začínají. Většina lidí zjistí, že vyvinout funkční program v mnoha případech není tak složití, jako její úspěšná propagace. Určitou sílu v této oblasti jistě mají sociální sítě, ani na ně ovšem není příliš spoleh z výše uvedeného důvodu, že denně se na nich objevuje zkrátka příliš tiskových a reklamních sdělení, která se spousta lidí již naučila zcela ignorovat. Pokud to tak člověk myslí vážně, je často nejlepším řešením svěřit své problémy s PR a marketingem do rukou profesionálů z reklamních agentur.
Způsobů, pomocí nichž může k propagaci vašeho „díla“ docházet, je samozřejmě celá řada. Jistě, v době elektronické komunikace je nasnadě vyvěsit po internetu placenou reklamu a čekat, co se bude dít. Jak ovšem píšeme výše – tato forma sdělování informací celou řadu lidí pouze obtěžuje, tak vybavují své prohlížeče různými addony, bránící jejímu korektnímu zobrazování. Může se tak velmi snadno stát, že naše investice nepřinese kýžené ovoce. Mnohem jistěji tak nakonec vychází varianta klasického reklamního sdělení tištěnou formou, ať už se jedná o letáky či velké reklamní bannery, vytvořené pomocí výkonných řezacích plotrů.
Již jsme to napsali několikrát a není důvod, proč to nepřipomenout. Jestli se nějaká oblast hardware aktuálně těší neobvyklému růstu, je to 3D tisk, využívající technologie termotransferového 3D lisu. S pomocí této vymoženosti můžeme dát vzniknout i našim divočejším představám a není důvodu, proč ji „nezneužít“ i pro potřeby propagace.
Článek Možnosti propagace jsou neomezené byl publikován 13. prosince 2018 v 22.30 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Facebooková reklama ve Whatsappu? 28.11.2018 00.00
- PPC reklama nakopne vaše podnikání 26.10.2021 15.45
- Raketka.cz – už se nikdy nebudete nudit 06.01.2011 00.00
- Řešení pro váš byznys 12.12.2011 10.00
- Sothink Logo Maker: Grafikem snadno a rychle 03.04.2013 05.00
Top 10
- Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
- Co je integrační software?
- Lidé.cz
- Těžba kryptoměn je šikovný způsob, jak si vydělat zajímavé peníze
- Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- Držte krok s dobou: Jaké (ne)výhody přináší digitalizace dokumentů?
- Raspberry Pi – průvodce výběrem nejlepšího modelu
- 8 výhod cloudového úložiště
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.