Jak poznat, že je čas na redesign webu?

Jak poznat, že je čas na redesign webu?

Webové stránky nevydrží věčně. Technologie se mění a s takovým webem, který byl trendy v roce 2007, byste si dnes maximálně uřízli ostudu. V internetovém světě se uplatňují stále nové a nové principy i zvyklosti. Zatímco kdysi byly v kurzu flash animace, dnes se daleko více využívají videa. Dříve se používaly gify, dnes každý upřednostní co nejméně rušivých pohyblivých prvků na stránce.

Redesign webových stránek tedy jednoho dne potká každého, kdo má vlastní web. Jak ale poznat, že už je na něj nejvyšší čas? Představíme si pár jasných indícií, které vám mohou napovědět.

1. Web se zobrazuje špatně na telefonech

V současné době je klíčové, aby si uživatelé mohli zobrazit webové stránky na počítači, tabletu, ale i mobilním telefonu s malým displejem. Dříve se na nic takového nemyslelo, později se začaly rozšiřovat tzv. mobilní verze webů – existovaly dvě varianty stránek, jedna pro počítače a druhá pro telefony. Dnes je jediným správným řešením responzivní design. Nemáte-li ho, je čas to změnit.

2. Stránky neladí s vaší grafickou identitou

Firma by si měla držet svůj jednotný design a ten uplatňovat na grafických materiálech, vizitkách, reklamách, ale právě i na webu. Jestli tomu tak není, zvažte redesign stránek. Jednotná identita přispívá ke snadnějšímu zapamatování ze strany zákazníků.

3. Konkurence má hezčí web

Když zamíříte na web konkurence, ptáte se sami sebe, proč vlastně nemáte také takové povedené stránky? Mít je můžete! Dokonce je to velmi vhodné, jestliže chcete získat zákazníky. Soudit podle vzhledu je sice povrchní, ovšem děláme to všichni. Pokud se lidem bude více líbit web konkurence, nejspíš tam i nakoupí. Redesign webu vás však může zachránit!

4. Stránky jsou nepřehledné

Tohle těžko objevíte sami. Vy se na vlastním webu nejspíš vyznáte, ale mají to tak i ostatní? Zkuste se zeptat někoho nestranného. Dejte mu za úkol na webu něco najít a sledujte, jak dlouho mu tento úkol potrvá.

Došli jste k závěru, že potřebujete redesign webu? Obraťte se na profesionály. Jestli máte specifické požadavky (např. zastupujete-li město, obci, školu nebo jinou instituci), k vašim službám je připraven Jaroslav Voldřich. S touto oblastí má bohaté zkušenosti, jak se snadno přesvědčíte na www.jaroslavvoldrich.cz.

Článek Jak poznat, že je čas na redesign webu? byl publikován 16. prosince 2018 v 23.30 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...