Vytvoření e-shopu – Vybíráme správný systém
Vytvoření internetového obchodu již dávno není takový problém. Existuje totiž celá řada různě pokročilých předprogramovaných systémů a komplexních řešení za rozumné ceny. Stačí dobrý nápad, chuť podnikat a můžete začít!
Správný systém je základ
Snadná obsluha a správa internetového obchodu spočívá v dobré volbě systému pro správu obsahu, nebo-li CMS (Content Management System). Vývoj vlastního systému a jeho následná údržba a optimalizace je velice neefektivní a nákladná, pokud začínáte úplně od nuly. I proto je lepší sáhnout po hotovém řešení, kterých v současnosti trh poskytuje opravdu nepřeberné množství. I díky tomu je vytvoření eshopu na míru hračka.
V široké konkurenci se tvůrci jednotlivých CMS předhánějí, jak v komplexnosti samotného CMS, tak i v poskytování podpory a širokých možnostech individualizace. Ovšem zde nastává první problém spojený se správnou volbou CMS, čemuž je nutné věnovat dostatek pozornosti. Jde o dlouholetou investici.
Nejprve je nutné zvážit, jaké finance jste do CMS systému ochotni investovat a v jaké míře očekáváte možnosti individualizace, které se zpravidla značně promítnou na výsledné ceně. Neméně důležitá je také podpora od samotného výrobce systému.
Jedním z nejdůležitějších prvků CMS je administrace, která by měla podporovat snadnou správu prodávaných produktů a jejich katalogizaci. Neméně důležitým prvkem jsou nástroje pro komunikaci se zákazníky, nejenom na základě provedených objednávek. Zlepší to přehlednost ve vyřizovaných objednávkách a usnadní případné řešení reklamací.
Šablona e-shopu, kterou vidí čtenáři, by měla nabízet přidání možností zpětné vazby od zákazníků. Může jít o různé formuláře, ankety, komentáře a další podobné prvky. Spolupráce se sociálními sítěmi je dnes již základ, a tak nesmí chybět možnost integrace plug-inů, ze sítí jako je Facebook či Twitter. Na šabloně nesmí chybět ani zvýraznění akčních či doporučovaných výrobků.
Umožňuje-li systém registraci zákaznických účtů, můžete zpravidla snadno rozesílat hromadné e-maily s akcemi a novinkami, vytvářet věrnostní programy, a i samotnou komunikace to značně usnadní.
Chcete-li své produkty vyvážet i do zahraničí, je nutné vytvořit vícejazyčnou šablonu. Bezproblémová komunikace v cizím jazyce je potom základem, a tak se můžou hodit rychlé kurzy angličtiny pro firmy i domácnosti.
Rychlá expedice vyžaduje sklad
Nároky e-shopu spočívají pouze v nezbytném prostoru pro uskladnění nabízených produktů. Leckterá větší domácnost umožní naskladnit rozumné množství produktů, a tak není nutné skladiště složitě řešit. Samotnou firmu se ale vyplatí zaregistrovat na jiné místo. Registrační sídlo společnosti je pak umístěno například v lukrativním centru města a měsíční poplatky za vedení podobného sídla nejsou ani z daleka tak vysoké, jako by mohly být náklady na pronájem kanceláře.
Článek Vytvoření e-shopu – Vybíráme správný systém byl publikován 23. ledna 2016 v 22.30 v rubrice PR články. Autorem článku je Ondřej Dostál. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Webmex.cz – ideální řešení pro váš e-shop! 07.12.2012 14.30
- PrestaShop – Rozjeďte svůj vlastní e-shop zdarma! 14.06.2015 19.30
- PSPad – Editor s velkým E! 19.06.2013 05.00
- Jak vydělávat na internetu aneb Spouštíme e-shop 26.05.2014 17.45
- Oxyshop - Návod na populární redakční systém pro e-shop 14.06.2017 05.00
Top 10
- Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
- Převody jednotek
- Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma
- Nejlepší online překladače vět a textů na internetu
- Těžba kryptoměn je šikovný způsob, jak si vydělat zajímavé peníze
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- MP3s.Nadruhou.net
- Raspberry Pi – průvodce výběrem nejlepšího modelu
- www.idos.cz
- Co je integrační software?
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.