Pěkný web nestačí. Co dělat, aby se vám zvýšila návštěvnost?
Bez webu se dnes neobejde žádná firma. Měli byste ho mít aspoň z důvodu, aby lidé viděli, že existujete. Velké spoustě společností ovšem webové stránky pomohly navýšit zisky. Pokud vám ne, na nic nečekejte a zkuste využít jejich potenciál naplno.
Samotná tvorba moderního webu je důležitý proces, nicméně jestli jste si nechali pouze vytvořit pěkné stránky a tím vaše snaha o působení v online světě ustala, není vidu, že o vás moc lidí neví. Vytvoření stránek je totiž teprve začátek. Existuje celá řada dalších postupů, které vám pomohou být vidět.
Známé neznámé SEO
V první řadě je vhodné ukázat vyhledávačům, že máte relevantní web, který nabízí uživatelům spoustu zajímavých informací. Tomu se v podstatě říká SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Musíte vyhledávače přesvědčit o kvalitě svého webu.
Využívá se k tomu například linkbuilding, tedy získávání zpětných odkazů, vytváření kvalitního obsahu, úprava webu tak, aby obsahoval klíčová slova, zrychlení načítání nebo vylepšení přehlednost. Vyhledávače mají dnes spoustu metrik, které je zajímají.
Spolehlivé PPC kampaně
Díky dobrému SEO se začnete objevovat na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání. Nemůžete ovšem čekat úspěch za týden. SEO je běh na dlouhou trať, minimálně na měsíce. Jenže mnohé firmy nechtějí tak dlouho čekat. A přesně v těchto případech je vhodné spustit PPC kampaň.
Jistě jste si někdy všimli, že ještě nad prvními místy ve výsledcích vyhledávání bývají výsledky vložené na základě reklamy. Na Googlu jde například o první tři položky. Místo na prvních příčkách si tedy můžete zaplatit. PPC reklama je považována za jednu z nejvýhodnějších forem online reklam, platíte při ní pouze za každý klik, tedy jen za případy, kdy skutečně přitáhne pozornost.
Náročné sociální sítě
Zapomínat byste neměli ani na sociální sítě. Občas tam zveřejněte něco ze zákulisí, komunikujte se zákazníky, dávejte o sobě vědět. Polovina uživatelů internetu má profil na Facebooku a 60 % z nich ho využívá denně. A to ani nemluvíme o Instagramu, jehož popularita prudce stoupá, Twitteru a dalších sítích.
Všechny tyto online aktivity vám přitom může spravovat jedna firma. A ve většině případů je to tak i nejlepší, protože jsou spolu jednotlivé akce úzce spjaté. Vyberte si dobrou online agenturu a vaše podnikání bude vzkvétat.
Článek Pěkný web nestačí. Co dělat, aby se vám zvýšila návštěvnost? byl publikován 21. listopadu 2019 v 22.30 v rubrice Internet. Autorem článku je Redakce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Profesionální web snadno a rychle! 23.04.2010 06.00
- Eurotran - výborný web překladač? 19.03.2010 06.00
- Loupak.cz: Zábavný web pro každého 13.05.2010 06.00
- Web jako výkladní skříň firmy 06.03.2023 00.00
- Když web, tak od profesionála 07.10.2019 22.45
Top 10
- IT outsourcing v roce 2025: Jaké technologie vám zajistí konkurenceschopnost?
- Trendy pánské tenisky pro podzim 2024
- Online dotazník pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
- Raspberry Pi – průvodce výběrem nejlepšího modelu
- Nero 7 download
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- Držte krok s dobou: Jaké (ne)výhody přináší digitalizace dokumentů?
- Jak využít umělou inteligenci pro správu PPC reklam?
- Co je integrační software?
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.