Pinnacle Studio 17 - Střih videa v nové verzi

Sponzorované odkazy

Hledáte moderní způsob úpravy videa, a nebo jen potřebujete vytvořit vlastní krátký film, případně krátké představení nějakého koníčku? Doporučuji Vám vyzkoušet moderní program pro správu a úpravu videa – Pinnacle Studio 17. Dle mého názoru se jedná o nejmodernější program, který se na trhu vůbec nachází. Nabízí nespočet moderních funkcí a nástrojů, které Vám zpříjemní nejen tvorbu, ale i samotnou práci s programem. V tomto článku se na tento program blíže podíváme a představíme si jeho největší zbraně, ale taktéž novinky, které se v této nejnovější verzi nachází. Mimo jiné program nabízí až cca 1500 efektů, nadpisů, nejrůznějších šablon, které Vám pomáhají vytvořit neskutečné filmové záběry. Vše můžete navíc sdílet na sociálních sítích jako je Facebook, YouTube, Twitter apod.

Jaké jsou hlavní přednosti verze 17?

Nabízí neskutečnou flexibilitu při vytváření filmů a filmových záběrů. Vše je naprosto jednoduché. Stačí přetáhnout vybrané prvky z knihovny do SmartMovie. Už nemusíte používat scénář, který taktéž slouží pro rychlé vložení prvku a následného zobrazení výsledku. Program umožňuje nastavit zdrojové vstupní a výstupní body filmu a poté jej můžete snadno upravovat a přidávat nové prvky. Šest stop umožňuje vytvářet tzv. efekty obraz v obraze a více vrstev v HD rozlišení. Všechny tyto úpravy se v této verzi provádějí až 10× rychleji díky rychlejšímu a kvalitnějšímu vykreslování a optimalizaci programu.

Pinnacle Studio 17

Pinnacle Studio 17

Práce s cloudem

Kromě výše uvedených funkcí nabízí také přednastavený přístup do internetového cloudu, takže máte své data vždy po ruce. Jednotlivé balíčky je možné sjednotit do jednoho velkého balíčku, tudíž máte všechny data krásně dohromady. Jako dárek dostanete vstupní balík 50GB zdarma, abyste mohli začít pracovat. Další kapacitu je potřeba dokoupit, dle Vašeho přání.

Multimédia a import dat

Zde nacházíme hlavní výhodu programu. Jedná se o možnost opravit či jakkoliv upravit zdrojová média přímo v knihovně bez nutnosti instalace dalších aplikací a nástrojů. Dále pak je možnost ořezat, a nebo eliminovat červené oči na fotce. Jedná se o nejčastější chybu při vytváření fotek. Mezi další funkce mohu zařadit úpravu barev videa, zvukových stop, nechtěného šumu, stabilizace nepěkných záběrů apod. Obsluha programu je na velice dobré úrovni, takže ani pro začátečníka by toto nemělo být problém. Jednotlivé změny můžete na závěr exportovat pro ostatní uživatele. Videa lze importovat automaticky, a nebo manuálně. Můžete přesouvat data přímo z kamery, taktéž z webové kamery, tabletu, mobilního telefonu apod. Program dokonce podporuje i analogová zařízení!

SmartMovie

SmartMovie

Zvukové efekty

Pinnacle Studio 17 umožňuje hudbu přidávat, upravovat a dále i přidávat další a další efekty. Vše se dělá automaticky, takže není potřeba žádných složitých znalostí. Můžete přidávat jak své vlastní zvuky, tak i přednastavené, které naleznete v knihovně. Kromě těchto efektů nabízí program i přes cca 1500 2D a 3D efektů, různých animovaných titulků a motivů, se kterými si můžete krásně pohrát a vytvořit tak excelentní filmové dílo.

Hodnocení

Opravdu se jedná o jeden z nejpropraco­vanějších programů, které se zabývají střihem, úpravou a správou videa. Moderní program, který může obsluhovat začátečník, ale i naprostý profesionál. Každý si v tom dokáže najít ty výhody a nástroje, které bude často využívat. Určitě Vám jej doporučuji alespoň vyzkoušet, a poté uvidíte, zda jej budete využívat i nadále.

Moje hodnocení:  95 %

Výborný program

Výhody: