Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?

Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?

E-mail marketing je dnes populárním způsobem, jak neustálé získávat nové a udržovat si stávající zákazníky. Stejně jako u ostatních forem propagace se ale neobejdete bez stanovení vhodné strategie. Co je tedy nutné zařídit ještě než pošlete první e-mail?

Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? (https://www.swmag.cz)

1. Strategii stanovte hned na začátku

Vhodně připravená strategie vám pomůže k tomu, aby e-mailové kampaně nebo newslettery, které budete posílat, příjemci otevírali a na jejich základě pak navštěvovali vaše stránky. V rámci strategie si tedy uděláte audit stávajících e-mailů (pokud jste už nějaké posílali), zhodnotíte aktuální stav a stanovíte cíle do budoucna. Vše je výhodné zpracovat do jednoho dokumentu, kde máte informace vždy po ruce a můžete s nimi dál průběžně pracovat.

2. Jak by měly vypadat vaše cíle

Každá strategie musí zahrnovat cíle, kterých chcete dosáhnout a které by pak měly být co nejlépe měřitelné. Takovou dobře měřitelnou metrikou může být počet kontaktů, které chcete v prvních měsících získat, nebo třeba obrat, kterého chcete v následujících letech posíláním e-mailů dosáhnout.

3. Jak nejlépe získávat kontakty

Součástí e-mail marketingové strategie je naplánování způsobu získávání adres na budoucí příjemce. Obvyklé bývalo říct si o kontakt výměnou za zasílání newsletteru, ale takový způsob už dnes sám o sobě není pro návštěvníky stránek moc lákavý. Vždy je proto dobré nabídnout něco navíc – slevu, dopravu zdarma při první nákupu nebo podobnou výhodu. Oblíbené bývá také stažení e-booku nebo jiného materiálu, zapojení do soutěže či testu apod.

4. Připravte si vhodný nástroj

Nástroj, který si pro e-mail marketing zvolíte, by měl plně odpovídat připravené strategii, ale také vašim schopnostem a možnostem. Například kompletně česká aplikace SmartEmailing je nejen maximálně intuitivní, ale nabízí také tuzemskou zákaznickou podporou, kterou možná oceníte nejen v začátcích posílání prodejních e-mailů. Udělejte si malou prohlídku a zjistěte o SmartEmailingu víc.

Článek Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? byl publikován 8. prosince 2017 v 09.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Top 10

  1. Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
  2. Dell Latitude 14 Rugged Extreme: Váš notebook v kufříku
  3. Elektronické pohlednice - Snadná a rychlá tvorba zdarma
  4. Jak přenést 2D obraz na 3D předmět? Pomocí tampónového tisku to jde lehce
  5. MP3s.Nadruhou.net
  6. Idos.cz - Jízdní řády na internetu snadno a rychle
  7. CCleaner - Piriform říká jednoduše, chytře a zdarma
  8. Neomezené posílání SMS zpráv do všech sítí zdarma
  9. Autoškola pohodlně s testy od Ministerstva dopravy
  10. Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma

Tagy

Mobilní telefon antivirus MP3 idos Google Ccleaner Windows Grafika Pravopis cashback

Doporučujeme

Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.

Hledáte efektivní řešení pro zpracování mezd? Společnost Vema nabízí moderní mzdový systém, který zcela naplní požadavky malých i velkých společností.

Tip na nový iPhone Xs se Super Retina displejem. Nejvýkonnější smartphone pro nejnáročnější uživatele!