Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?

Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?

E-mail marketing je dnes populárním způsobem, jak neustálé získávat nové a udržovat si stávající zákazníky. Stejně jako u ostatních forem propagace se ale neobejdete bez stanovení vhodné strategie. Co je tedy nutné zařídit ještě než pošlete první e-mail?

Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? (https://www.swmag.cz)

1. Strategii stanovte hned na začátku

Vhodně připravená strategie vám pomůže k tomu, aby e-mailové kampaně nebo newslettery, které budete posílat, příjemci otevírali a na jejich základě pak navštěvovali vaše stránky. V rámci strategie si tedy uděláte audit stávajících e-mailů (pokud jste už nějaké posílali), zhodnotíte aktuální stav a stanovíte cíle do budoucna. Vše je výhodné zpracovat do jednoho dokumentu, kde máte informace vždy po ruce a můžete s nimi dál průběžně pracovat.

2. Jak by měly vypadat vaše cíle

Každá strategie musí zahrnovat cíle, kterých chcete dosáhnout a které by pak měly být co nejlépe měřitelné. Takovou dobře měřitelnou metrikou může být počet kontaktů, které chcete v prvních měsících získat, nebo třeba obrat, kterého chcete v následujících letech posíláním e-mailů dosáhnout.

3. Jak nejlépe získávat kontakty

Součástí e-mail marketingové strategie je naplánování způsobu získávání adres na budoucí příjemce. Obvyklé bývalo říct si o kontakt výměnou za zasílání newsletteru, ale takový způsob už dnes sám o sobě není pro návštěvníky stránek moc lákavý. Vždy je proto dobré nabídnout něco navíc – slevu, dopravu zdarma při první nákupu nebo podobnou výhodu. Oblíbené bývá také stažení e-booku nebo jiného materiálu, zapojení do soutěže či testu apod.

4. Připravte si vhodný nástroj

Nástroj, který si pro e-mail marketing zvolíte, by měl plně odpovídat připravené strategii, ale také vašim schopnostem a možnostem. Například kompletně česká aplikace SmartEmailing je nejen maximálně intuitivní, ale nabízí také tuzemskou zákaznickou podporou, kterou možná oceníte nejen v začátcích posílání prodejních e-mailů. Udělejte si malou prohlídku a zjistěte o SmartEmailingu víc.

Článek Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? byl publikován 8. prosince 2017 v 09.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Top 10

  1. Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
  2. Idos.cz - Jízdní řády na internetu snadno a rychle
  3. Elektronické pohlednice - Snadná a rychlá tvorba zdarma
  4. Katastrální mapy online
  5. Wikipedia online encyklopedie
  6. Nejlepší online překladače vět a textů na internetu
  7. Rozzlobenimuzi.com
  8. Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma
  9. Smajlíci
  10. MP3s.Nadruhou.net

Tagy

mapy Google překládač sms smajlíci idos seo Pravopis pohlednice CMS

Doporučujeme

Jednou pro vždy skoncujte s IT problémy přesunutím dat a programů na český cloud a už se nebudete muset nikdy trápit s IT provozem.

Již 15 let je naší doménou kybernetická bezpečnost a díky nám se už nemusíte obávat o rizika a IT bezpečnost svého podnikání, o vše se postaráme.

Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.

Tip na neodolatelně tenký Apple iPad Air. Skvělý tablet pro nejnáročnější uživatele!