Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?
![Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?](/assets/clanky/2017-12/clanek01650/title_clanek01650.jpg)
E-mail marketing je dnes populárním způsobem, jak neustálé získávat nové a udržovat si stávající zákazníky. Stejně jako u ostatních forem propagace se ale neobejdete bez stanovení vhodné strategie. Co je tedy nutné zařídit ještě než pošlete první e-mail?
![](/assets/clanky/2017-12/clanek01650/upload/photo/stocksnap_959iurdrgj_01.jpg)
1. Strategii stanovte hned na začátku
Vhodně připravená strategie vám pomůže k tomu, aby e-mailové kampaně nebo newslettery, které budete posílat, příjemci otevírali a na jejich základě pak navštěvovali vaše stránky. V rámci strategie si tedy uděláte audit stávajících e-mailů (pokud jste už nějaké posílali), zhodnotíte aktuální stav a stanovíte cíle do budoucna. Vše je výhodné zpracovat do jednoho dokumentu, kde máte informace vždy po ruce a můžete s nimi dál průběžně pracovat.
2. Jak by měly vypadat vaše cíle
Každá strategie musí zahrnovat cíle, kterých chcete dosáhnout a které by pak měly být co nejlépe měřitelné. Takovou dobře měřitelnou metrikou může být počet kontaktů, které chcete v prvních měsících získat, nebo třeba obrat, kterého chcete v následujících letech posíláním e-mailů dosáhnout.
3. Jak nejlépe získávat kontakty
Součástí e-mail marketingové strategie je naplánování způsobu získávání adres na budoucí příjemce. Obvyklé bývalo říct si o kontakt výměnou za zasílání newsletteru, ale takový způsob už dnes sám o sobě není pro návštěvníky stránek moc lákavý. Vždy je proto dobré nabídnout něco navíc – slevu, dopravu zdarma při první nákupu nebo podobnou výhodu. Oblíbené bývá také stažení e-booku nebo jiného materiálu, zapojení do soutěže či testu apod.
4. Připravte si vhodný nástroj
Nástroj, který si pro e-mail marketing zvolíte, by měl plně odpovídat připravené strategii, ale také vašim schopnostem a možnostem. Například kompletně česká aplikace SmartEmailing je nejen maximálně intuitivní, ale nabízí také tuzemskou zákaznickou podporou, kterou možná oceníte nejen v začátcích posílání prodejních e-mailů. Udělejte si malou prohlídku a zjistěte o SmartEmailingu víc.
Článek Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? byl publikován 8. prosince 2017 v 09.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Sociální e-mail od Yahoo 03.04.2012 05.00
- Centrum Mail - Užitečný pomocník 05.06.2012 05.00
- Koma Mail - přenosný mailový klient 03.04.2009 06.00
- PSPad – Editor s velkým E! 19.06.2013 05.00
- GMail Backup – Ochraňte své e-maily 01.04.2011 00.00
Top 10
- Nejlepší online překladače vět a textů na internetu
- Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
- Překladače vět - výběr nejlepších freeware překladačů
- Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma
- Internetová stránka Navratdoreality.cz
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- MP3s.Nadruhou.net
- Těžba kryptoměn je šikovný způsob, jak si vydělat zajímavé peníze
- Držte krok s dobou: Jaké (ne)výhody přináší digitalizace dokumentů?
- Vybavte se na zimu s obuví Robel
Tagy
navradoreality překladač, translator převod Komunismus idos spolužáci, komunikace karaoke Google music pravopis
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.