Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu?
E-mail marketing je dnes populárním způsobem, jak neustálé získávat nové a udržovat si stávající zákazníky. Stejně jako u ostatních forem propagace se ale neobejdete bez stanovení vhodné strategie. Co je tedy nutné zařídit ještě než pošlete první e-mail?
1. Strategii stanovte hned na začátku
Vhodně připravená strategie vám pomůže k tomu, aby e-mailové kampaně nebo newslettery, které budete posílat, příjemci otevírali a na jejich základě pak navštěvovali vaše stránky. V rámci strategie si tedy uděláte audit stávajících e-mailů (pokud jste už nějaké posílali), zhodnotíte aktuální stav a stanovíte cíle do budoucna. Vše je výhodné zpracovat do jednoho dokumentu, kde máte informace vždy po ruce a můžete s nimi dál průběžně pracovat.
2. Jak by měly vypadat vaše cíle
Každá strategie musí zahrnovat cíle, kterých chcete dosáhnout a které by pak měly být co nejlépe měřitelné. Takovou dobře měřitelnou metrikou může být počet kontaktů, které chcete v prvních měsících získat, nebo třeba obrat, kterého chcete v následujících letech posíláním e-mailů dosáhnout.
3. Jak nejlépe získávat kontakty
Součástí e-mail marketingové strategie je naplánování způsobu získávání adres na budoucí příjemce. Obvyklé bývalo říct si o kontakt výměnou za zasílání newsletteru, ale takový způsob už dnes sám o sobě není pro návštěvníky stránek moc lákavý. Vždy je proto dobré nabídnout něco navíc – slevu, dopravu zdarma při první nákupu nebo podobnou výhodu. Oblíbené bývá také stažení e-booku nebo jiného materiálu, zapojení do soutěže či testu apod.
4. Připravte si vhodný nástroj
Nástroj, který si pro e-mail marketing zvolíte, by měl plně odpovídat připravené strategii, ale také vašim schopnostem a možnostem. Například kompletně česká aplikace SmartEmailing je nejen maximálně intuitivní, ale nabízí také tuzemskou zákaznickou podporou, kterou možná oceníte nejen v začátcích posílání prodejních e-mailů. Udělejte si malou prohlídku a zjistěte o SmartEmailingu víc.
Článek Jak na úspěšnou strategii v e-mail marketingu? byl publikován 8. prosince 2017 v 09.00 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Sociální e-mail od Yahoo 03.04.2012 05.00
- Centrum Mail - Užitečný pomocník 05.06.2012 05.00
- Koma Mail - přenosný mailový klient 03.04.2009 06.00
- PSPad – Editor s velkým E! 19.06.2013 05.00
- GMail Backup – Ochraňte své e-maily 01.04.2011 00.00
Top 10
- Bugatti boty – Stylová volba pro každého muže
- IT outsourcing v roce 2025: Jaké technologie vám zajistí konkurenceschopnost?
- Online dotazník pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
- Trendy pánské tenisky pro podzim 2024
- Přejte si mít propracovanější a efektivnější výrobu? Pomůže vám software MES
- Nabíječky a baterie pro notebooky nakupujte na MediaOutlet.cz
- Jak využít umělou inteligenci pro správu PPC reklam?
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- Raspberry Pi – průvodce výběrem nejlepšího modelu
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.