SEO strategie není jen o optimalizaci webu
![SEO strategie není jen o optimalizaci webu SEO strategie není jen o optimalizaci webu](/assets/clanky/2017-01/clanek01556/title_clanek01556.png)
Jak jistě víte, optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO je nejdůležitějším marketingovým nástrojem nástrojem pro jakékoliv webové stránky v síti a podporu kteréhokoliv podnikání. Pokud se vaše webové stránky se neobjevují s dostatečnou frekvencí v SERPu (výsledcích vyhledávání) Google nebo Seznamu, najít nové zákazníky, kteří vyhledávají právě vaše služby, nebude vůbec jednoduché. Avšak vyhledávací systémy nejsou tím jediným zdrojem nových zákazníků a návštěv vašich webových stránek – mimo ně existují i jiné zdroje, např. sociální sítě, ale jedno pravidlo je jisté – váš web se musí vždy zobrazit v relevantních výsledcích.
![](/assets/clanky/2017-01/clanek01556/upload/photo/neopomjejte-onpage-faktory.png)
Neopomíjejte onpage faktory
Onpage faktory patří ke koncepci optimalizace ve vyhledávačích. Jsou to faktory, které jsou bezprostředně spojené s obsahem stránek, jejich kódem a jejich umístěním v rámci celého webu. Celkově, onpage faktory se dělí na několik základních kategorií, přičemž musíme zohledňovat především sémantické jádro webu (sémantika se nepoužívá jako lingvistický pojem), jako např. správné umístění HTML-kódu a jejich příslušným významem (kódy pro označení základního nápisu, zvýrazňování textu na stránce, apod.).Vyhledávač pak následně rozeznává, které přesně části webu jsou důležité a čeho přesně se tento web týká. Jejich správná analýza a následná oprava může napomoci budoucí optimalizaci ve velkém.
![](/assets/clanky/2017-01/clanek01556/upload/photo/tvorba-plnu-obsahovho-marketingu.png)
Tvorba plánu obsahového marketingu
Život bez plánování – život bez cíle . Toto je pravidlo, jímž se řídí právě obsahový marketing a tvůrci, kteří se snaží pomoci SEO optimalizaci a posílit značku nejen ve vyhledávačích, ale především u zákazníků, dostat ji do povědomí tak, aby byla důvěryhodná a silná. V tomto případě jsou prodávajícími faktory síla značky a ochota klientů věnovat své právě jí a nikomu jinému. Obsahový marketing k tomu přispívá především tím, že napomáhá vytvořit takový obsah, který je pro zákazníky prospěšný a užitečný, v důsledku čehož se zvyšuje nejen významnost a důležitost vaší značky nebo firmy, ale také stupňuje i důvěra lidí, k nimž se váš obsah dostane a jimž může, ve své podstatě, pomoci. Nezapomínejte na to, že plán musí být rozvržen mezi určité aktivity – tedy musíte si určit, na co konkrétně se chcete zaměřovat – na jakou sociální síť nebo médium, co konkrétně a jak tam chcete umísťovat, jaké prostředky se na to chystáte vynaložit. Určitě si stanovte časový horizont: content marketing je aktivita, která je, jak se říká, během na dlouhou trať. Řím se také nepostavil během jediného dne, proto už od počátku musíte položit velmi kvalitní základy.
![](/assets/clanky/2017-01/clanek01556/upload/photo/publikace-obsahu-a-jeho-propagace.png)
Publikace obsahu a jeho propagace
Jakmile budete mít hotový obsah, musíte ho umísťovat tam, odkud podle vás přijde co největší počet návštěvníků (tzv. traffic). Ke zjištění a kontrole těchto umístění (portálů, sítí, jiných míst) vám určitě pomohou SEO aktivity, které důsledně prověří a vyhodnotí, zda je konkrétní portál vhodný k umístění vašeho obsahu.
Díky SEO nástrojům lze zjistit, zda konkrétní portál není “zakázán” Googlem nebo Seznamem (jinými slovy – není na černé listině kvůli různým sankcím), jaký z něj může být potenciální procento konverzí díky jeho analýze, a na jakou cílovou skupinu návštěvníků je zaměřen (příkladem může posloužit portál pro lékaře, který je určen jak pro laickou, tak i odbornou veřejnost).
Po tomto vyhodnocení nasleduje práce linkbuildera, který vytváří síť odkazů, vedoucí na váš obsah a následně i na váš web. Jeho úloha je v tomto případě naprosto nezastupitelná, protože i velmi hezký a hodnotný obsah se dá prodat “špatně”, proto je třeba dbát na to, aby se při umísťování odkazu na váš užitečný obsah postupovalo co nejvíce profesionálně (jinými slovy – aby vydržel co nejdéle a přiváděl návštěvnost i dlouho po jeho umístění).
Závěrem bychom mohli říct, že SEO skutečně není jen o optimalizaci a “protlačování” stránky na první pozici ve vyhledávači. Je především o budování značky, posílení důvěry klientů stávajících a budoucích, přičemž se k tomu používá kombinace reklamy a vstřícného a otevřeného pro-zákaznicky orientovaného servisu. V tomto případě filantropie nikdy neškodí, ba spíš prospívá.
Článek SEO strategie není jen o optimalizaci webu byl publikován 27. ledna 2017 v 00.15 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- SEO trendy v roce 2016 11.05.2016 05.00
- SEO aneb základy bezchybné optimalizace 03.05.2018 13.30
- Optimalizace On Page faktorů - SEO - díl 2. 01.12.2008 06.00
- Práce s SEO - Jednodušší, než se zdá 31.07.2017 11.00
- SEO a linkbuilding - Kvalita na prvním místě 25.10.2017 20.45
Top 10
- Nejlepší online překladače vět a textů na internetu
- Kontrola pravopisu - Jak účinně opravovat texty?
- Překladače vět - výběr nejlepších freeware překladačů
- Karaoke - Texty písní ke stažení zdarma
- Internetová stránka Navratdoreality.cz
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- MP3s.Nadruhou.net
- Těžba kryptoměn je šikovný způsob, jak si vydělat zajímavé peníze
- Držte krok s dobou: Jaké (ne)výhody přináší digitalizace dokumentů?
- Vybavte se na zimu s obuví Robel
Tagy
navradoreality překladač, translator převod Komunismus idos spolužáci, komunikace karaoke Google music pravopis
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.