Jak by měla probíhat tvorba eshopu na míru?

Jak by měla probíhat tvorba eshopu na míru?

Vytvořit si eshop vlastními silami dnes není žádný problém. Přesto lze tohle řešení doporučit snad jenom úplným začátečníkům, kteří si chtějí vyzkoušet, co všechno obnáší vlastnit takový internetový obchod. Všem, kdo to myslí s online prodejem opravdu vážně, lze doporučit jediné: nechat si vytvořit eshop na míru.

EshopEshop

Jenže od koho? Tvorba eshopu na míru je velmi často nabízenou službou a neznalý člověk se jen těžko orientuje v tom, kdo je opravdový profesionál a kdo si na něj hraje. Jak se zorientovat?

Tvorba eshopu na míru je hlavně o komunikaci

Pokud vám někdo slíbí eshop na míru a pak ho sestaví v podstatě sám, je něco špatně. Jak vysvětluje Jaroslav Voldřich, který se tvorbě eshopů a online marketingu věnuje od roku 2010, důležité je se ptát – sám sebe i zákazníka.

Sám sebe se ptá, jak by k eshopu přistoupil, kdyby byl jeho, jestli mu řešení dává smysl a zda by za něj sám utratil své peníze. Zákazníků se vyptává, co si představují, jaké přesně mají potřeby (různé platební brány, způsoby dopravy, integrace účetního systému atd.).

Eshop je o designu i funkčnosti pro obě strany

Stejným způsobem probíhá pod taktovkou Jaroslava Voldřicha i tvorba webových stránek – těch klasických bez eshopu. Eshopy jsou ovšem speciální kategorií, protože musí být designově vychytané, dobře použitelné pro koncové uživatele a snadno ovladatelné pro zákazníky (majitele eshopu). Ne každý profesionál dokáže tohle všechno skloubit. Navíc ještě nejsme u konce.

Bez propagace je web i eshop k ničemu

Vytvoření eshopu je teprve prvním krokem. Následně je třeba dostat ho do povědomí zákazníkům, ukázat jim, že existuje. Tady přichází na řadu správa PPC kampaní na Googlu i Seznamu, SEO a další formy online marketingu. Ideální je najít si jednoho člověka, který zvládne tohle všechno od začátku až do konce.

Jste-li z Plzně a okolí, není nad čím váhat. Obraťte se na Jaroslava Voldřicha, pod jehož rukama každoročně vzniká přes 40 webů.

Článek Jak by měla probíhat tvorba eshopu na míru? byl publikován 15. května 2021 v 00.00 v rubrice Internet. Autorem článku je Petra Havlíková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...